Sony pyramider

Fortsätter med att göra lite reklam för Sony, inte för att jag på något sätt gillar Sony som företag eller deras produkter, men de måste trotts allt få lite cred och uppskattning för deras inovativa och "brutala" reklamer. Denna reklamen har åtminstone jag inte sett på TV i sverige ännu....men den är minst sagt brutal...frågan är, vem vänder man sig till när man ska hyra en pyramid för att leka lite en dag?
Jag som inte ens visste att det var möjligt att ha lite party i Cheops, va fan...detta öppnar ju enorma möjligheter!!
Jag som har till uppgift att styra upp nästa personalfest, platsen är given, frågan är bara om egyptierna är några hejare på skagenröra eller om jag kanske måste stuva om lite i menyn?

Någon som har numret till en bra cateringfirma i Kairo eller åtminstone i konungarnas dal?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0