Att spy galla

Eftersom Mensas tidning kommer ut så sällan, åtminstone i relation till hur ofta denna blogg uppdateras så måste jag bara slänga in ett sista inlägg där jag spyr ytterliggare lite galla över denna förening.

Ordförande för denna förening skriver i sin kolumn (han har punktat upp 10 saker):

"8 Legatus Mensae
Snygg layout, fler varierande texter och återkommande avdelning har gjort vår medlemstidning allt mer läsvärd"

Suck.... Behöver jag kommentera? Vadå snygg layout? Vad menar han? Kan någon vänlig själ förklara? förvirrad! Jag måste ha läst fel tidning alternativt läst den upp och ned eller så saknade helt enkelt min tidning bara ett 20-30 tal sidor i mitten med snygg layout som fallit bort....ja, hur som... Nej tidning är ful ful ful och åter ful! SUCK!!


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-13 @ 01:39:14
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Aen

Vart får du tag på tidningen?

2007-12-13 @ 04:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0